کد خبر: 193336

با یک قرارداد ۵ میلیون یورویی؛

سردار آزمون راهی الاهلی امارات شد

طبق اعلام خبرنگار سرشناس ایتالیایی سردار آزمون با ۵ میلیون یورو راهی الاهلی امارات می شود.

جدایی سردار آزمون از لورکوزن قطعی شده باوجود آنکه پیش بینی می شد که آزمون راهی لالیگا شود تا پیراهن سویا را برتن کند اما به یکباره مقصد این بازیکن تغییر پیدا کرد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی اعلام کرد که آزمون راهی الاهلی امارات می شود. رومانو رقم این انتقال را ۵ میلیون یورو اعلام کرد. سعید عزت اللهی هم در الاهلی بازی می کند و به این ترتیب دو بازیکن ایرانی در این تیم همبازی خواهند شد.

رهاورد حضور آزون در روم، 29 بازی بود، وی مجموعا در فصل گذشته 797 دقیقه بازی کرده و 3 گل، 1 پاس گل ، 4 کارت زرد و یک کارت قرمز هم در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

گفتنی است؛ شباب الاهلی فصل گذشته لیگ امارات را پس از العین در رتبه دوم تمام کرد، این روزها در اردوی اتریش حضور دارد و آماده حضور در مسابقات پلی‌آف لیگ نخبگان می‌شود. نماینده امارات که به تازگی با پائولو سوسا سرمربی سرشناس پرتغالی به توافق رسیده باید در بازی اول پلی‌آف در ورزشگاه نقش جهان روز 16 مردادماه (دو هفته دیگر) به مصاف سپاهان برود و سپس در صورت پیروزی به قطر می‌رود و باید برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ نخبگان با الغرافه مصاف بدهد. 

مرتبط ها