کد خبر: 193179

آخرین تلاش سرخ‌ها برای رسیدن به اخباری: گوهری + پول

پرسپولیس محمدی و قلی‌زاده را قرضی می‌خواهد

باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه دید از پس خرید میلاد محمدی از باشگاه آدنا دمیر اسپور و علی قلی‌زاده از لخ پوزنان برنمی‌آید به‌طور مستقیم با دو باشگاه وارد مذاکره شده و خواستار صدور رضایتنامه قرضی آنها شده است.

فرهیختگان: پرسپولیس دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود را از روز شنبه هفته گذشته (23 تیرماه) آغاز کرد و با گذشت حدود 8 روز از استارت سرخپوشان، گاریدو هنوز تشخیص نداده وارد مرحله تاکتیکی شوند. او در صحبت‌هایش با بازیکنان پرسپولیس اعلام کرده قبل از هرچیز باید بدن‌های آنها را بسازد؛ چراکه از شرایط بدنی‌شان رضایت ندارد و بعد از رسیدن به شرایطی که می‌خواهد، وارد مرحله بعدی تمرینات که کار با توپ است، خواهند شد.

با توجه به همین مساله تاکید مربی اسپانیایی این بوده همه بازیکنان حاضر در لیست تیمش در تمرینات بدنسازی شرکت داشته باشند و هر بازیکنی دیر به این تمرینات اضافه شود خودش متضرر خواهد شد. با توجه به این مساله بازیکنان تازه‌وارد پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی این تیم در شروع فصل کار سختی خواهند داشت و درحقیقت نفراتی که از آغاز تمرینات حاضر بودند یک گام از بقیه نفرات جلوتر هستند. 

باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه دید از پس خرید میلاد محمدی از باشگاه آدنا دمیر اسپور و علی قلی‌زاده از لخ پوزنان برنمی‌آید به‌طور مستقیم با دو باشگاه وارد مذاکره شده و خواستار صدور رضایتنامه قرضی آنها شده است. در این بین ایجنت قلی‌زاده رابطه چندان خوبی با مدیریت پرسپولیس ندارد اما خود قلی‌زاده قبلا در باشگاه سایپا با درویش همکاری داشته است.

در هر صورت باید دید پاسخ دو باشگاه ترکیه‌ای و لهستانی برای انتقال قرضی محمدی و قلی‌زاده به پرسپولیس چه خواهد بود؛ هرچند باشگاه تراکتور هم خواهان جذب هر دو بازیکن است. در این میان گفته می‌شود قلی‌زاده برای حضور در فوتبال ایران با مشکل سربازی مواجه است و محمدی هم همسرش مخالف بازگشت به ایران است. ناگفته نماند سازمان لیگ فصل پیش انتقال قرضی لژیونرهای ایرانی را به فوتبال کشورمان ممنوع کرد اما برای این فصل این قانون برداشته شد. 

باشگاه پرسپولیس به خاطر اینکه سقف قرارداد را رعایت کند و بازیکنان خارجی کمتری را در اختیار داشته باشد به دنبال این است تا یک دروازه‌بان داخلی را جایگزین علیرضا بیرانوند کند. حسن پورحمیدی و محمدرضا اخباری دو گزینه مدنظر سرخپوشان هستند که هر دو با مشکل رضایتنامه مواجه‌اند. از این رو هر یک از آنها اگر بتواند رضایتنامه خود را از باشگاهش بگیرد شانس بیشتری برای سرخپوش شدن خواهد داشت.

باشگاه تراکتور تحت هیچ شرایطی حاضر به انتقال پورحمیدی به پرسپولیس نیست و فعلا قصد حفظ این دروازه‌بان را در لیستش دارد. اما در آن‌سو اخباری بی‌میل نیست گل‌گهر را ترک کند و این موضوع را مهدی تارتار هم می‌داند. سرمربی گل‌گهر به مدیران باشگاهش گفته تا زمانی که یک دروازه‌بان خوب نگیرند، نمی‌تواند به جدایی اخباری رضایت دهد.

او حمید فرعباسی و حسین پورحمیدی را به باشگاهش پیشنهاد داده که در این بین فرعباسی در ملوان خدمت سربازی خود را پشت سر می‌گذارد و در سوی دیگر تراکتور به پورحمیدی رضایتنامه نمی‌دهد. اما به تازگی حسین بادامکی پیشنهاد معاوضه احمد گوهری با اخباری را به مهدی تارتار داده است.

گویا باشگاه پرسپولیس حاضر است مبلغی را هم در کنار صدور رضایتنامه گوهری به باشگاه سیرجانی بدهد. تارتار هنوز به این پیشنهاد پاسخی نداده است. نکته قابل توجه اینکه خود گوهری شرط ماندنش در پرسپولیس را گلر یک بودن عنوان کرده، آن هم درحالی‌که این باشگاه به دنبال دروازه‌بانی بهتر از اوست. 

متن کامل گزارش حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.

مرتبط ها