کد خبر: 193065

دربارۀ انتقاد حجت‌الاسلام پناهیان از حزب‌اللهی‌ها؛

چگونه آزادگان عالم در خیمه حسین باشند؟

چه جوری می‌شود «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» را گفت و صحبت‌هایشان را دنبال نکرد؟! چگونه می‌شود «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» باشد و نخوانده و نشنیده بدانیم او به دنبال کدام مقصد است؟

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در هیئت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق(ع) با انتقاد از عدم مطالعه و تحقیق حزب‌اللهی‌ها گفت: «۹۰ درصد حزب اللهی‌ها حرف‌های رهبری را نه گوش می‌کنند، نه می‌خوانند». 

کمیل خجسته، فعال فرهنگی در یادداشتی نوشت: «رهبر ایران مردی که در همه سخنرانی‌هایش یک کاغذ همراهش است که نشان می‌دهد برای آن صحبت‌ها، کار کرده و وقت گذاشته است. مردی که در سخنرانی‌هایش، به متون قبلی‌اش ارجاع می‌دهد یعنی آنکه آن‌ها برایش مهم بودند. ولی امری که در جای‌جای صحبت‌هایش داده، روایت و آیه مبتنی بر حوادث روز و تحلیل است.

چه جوری می‌شود «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» را گفت و صحبت‌هایشان را دنبال نکرد؟! چگونه می‌شود «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» باشد و نخوانده و نشنیده بدانیم او به دنبال کدام مقصد است؟ اولویتش چیست؟ و از بسیجیانش چه می‌خواهد؟! آقا تقریبا در سال ۷۰ سخنرانی و پیام مهم دارند که میانگین کلماتش ۱۵۰۰ کلمه در هر متن می‌شود. 

فرمانده را باید دنبال کرد وگرنه کار انقلاب پیش نمی‌رود. بسیجی کارش کانال کشی است بین حرف ولی و مردم. همان چیزی که آقا از خودش و حزب جمهوری انتظار داشت برای امام.»