کد خبر: 192942

با 19 درصد افزایش قیمت؛

توکن پلتفرم مانترا، بازار را تسخیر کرد

OM، توکن بومی پلتفرم فیرمتمرکز مانترا، با 19 درصد افزایش به قیمت 1.13 دلار رسید و بهترین عملکرد در بین 100 ارز دیجیتال برتر در روز گذشته را از آن خود کرد.

در حال حاضر، این رمزارز افزایش 8 درصدی را در 24 ساعت گذشته حفظ کرده و با قیمت 1.04 دلار معامله می شود. افزایش خیره کننده 900 درصدی حجم معاملات نیز مشاهده شده است که در مدت مشابه به 311 میلیون دلار رسیده است.

با ارزش بازار بیش از 849 میلیون دلار، او ام به عنوان هشتاد و دومین ارز دیجیتال بزرگ رتبه بندی می شود. در پلتفرم بلاک چین مانتر، این رمزارز دارای عملکردی دوگانه است: به دارندگان اجازه می‌دهد در فعالیت‌های مختلف غیرمتمرکز مانند وام‌دهی، قرض‌گیری و کسب پاداش شرکت کنند و به آن‌ها حق رای در پیشنهادهایی  را می دهد که آینده پلتفرم را شکل می‌دهند.

عوامل متعددی در موفقیت اخیر این رمزارز نقش داشته است. جنبه‌های غیرمتمرکز، سرمایه‌گذاری و وام‌دهی اکوسیستم مانترا علاقه و استفاده قابل توجهی را به خود جلب کرده است و باعث افزایش تقاضا شده است. علاوه بر این، ویژگی‌های نوآورانه و پشتیبانی قوی جامعه این پلتفرم باعث افزایش عملکرد قیمتی چشمگیر آن شده است. در میان اصلاح بازار گسترده‌تر، انعطاف‌پذیری و تنوع سبدهای بیت‌کوین مورد توجه قرار گرفته است.

مرتبط ها