کد خبر: 192916

مسعود پزشکیان:

می‌گویند پروتکل‌ها را رعایت کن، نمی‌توانم!

مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب امروز پنجشنبه (۲۱ تیر ۱۴۰۳) در جمع اعضای ستاد انتخاباتی استان تهران، در سالن اجلاس سران به سخنرانی پرداخت.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب امروز پنجشنبه، ۲۱ تیر ۱۴۰۳ در جمع اعضای ستاد انتخاباتی استان تهران که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: پست، مقام و جایگاه برای من هیچ امتیازی ندارد و به آنچه که به آن معتقدم، همچنان اعتقاد دارم. اما بار سنگینی که شما و مردم کشورمان بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به شدت سنگینی می‌کند.

وی افزود: اگر شما اعضای ستاد، مردم، نخبگان، تولیدکنندگان، کارشناسان، صنعت گران، مذهبیان، عشایر، کشاورزان و سایر اقشار مردم نباشند، به تنهایی و بدون حمایت مردم، نمی‌توان امور کشور را انجام داد.

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه صادقانه با همه مردم بر آنچه که پیمان بسته است، خواهم ماند، یادآور شد: زندگی امام حسین (ع) و سایر ائمه سرشار از حریت، آزادگی، درس و تجربه است و من زندگی خود را با زندگی آنها تطبیق داده و به این راهی که انتخاب کرده‌ام، افتخار می‌کنم.

رئیس‌جمهور منتخب ادامه داد: پست و مقام و جایگاه برای من هیچ امتیازی نیست. مردم اگر نباشند به تنهایی هیچ کاری نمی توانیم بکنیم. بر روی عهد و پیمانم با مردم خواهم ماند.خدمت‌گذار و خاک پای همه ایرانیان هستم. حرف‌هایی که به شما زدم برای گرفتن رای و پست نبود. 

پزشکیان افزود: من هیچ برتری نسبت به مردم ندارم؛ هی می‌گویند که پروتکل‌ها را رعایت کن و این گونه بشین و این گونه برو؛ نمی‌توانم. اگر بنا بود بخورم و بدزدم تا الان می‌کردم. در این سن برای اطرافیانم هیچ کاری نخواهم کرد.

 

او بیان کرد: ما از نسلی نیستیم که تصور کنید دروغ خواهیم گفت راه امام حسین و انسان‌های آزاده و ظلم ستیز را ادامه خواهیم داد. این موقعیت ها ما را عوض نمی‌کند. از عزیزان میخواهم انسجام و وحدت خود را حفظ کنید، صدای من باشید و من صدای شما خواهم بود.

 

مرتبط ها