کد خبر: 192904

فرشید سمیعی:

حسینی در استقلال می‌ماند

با اعلام سرپرست باشگاه استقلال سیدحسین حسینی در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد.

رشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: «در چند هفته اخیر با بازیکنان خوبی به توافق رسیده بودیم که نتوانستند منتظر استقلال باشند و الان هم اگر منابع مالی تزریق شود، با بازیکنان خوبی به توافق رسیده‌ایم.»

سرپرست استقلال در خصوص شایعات توافقات اولیه با رامین رضاییان افزود: «در مدت اخیر من روزانه شاید دو یا سه ساعت خوابیده‌ام و سعی کردم در همه جبهه ها بجنگم. اما اسم نمی‌برم ولی مذاکرات خوبی با برخی بازیکنان داشتیم و فقط منتظر منابع مالی هستیم. احساس می‌کنم به این دلیل که اولین فصل همکاری است مقداری نا هماهنگی بین باشگاه و هلدینگ وجود دارد که رفع خواهد شد. هنوز بازیکنان زیادی تیم ندارند و می‌شود نقل و انتقالات خوبی داشت.»

 

سمیعی در خصوص از دست رفتن مهدی قایدی برای استقلال گفت: «اتفاقا ما در خصوص جذب قایدی خیلی خوب عمل کردیم و حتی نماینده استقلال در امارات حاضر شد. با مکاتباتی که با باشگاه اماراتی داشتیم آن‌ها اعلام کردند که قایدی را به صورت قرضی به ما نمی‌دهند و مبلغ موردنظرشان را نیز اعلام کردند. اتفاقا مبلغ اعلامی از انتظارات ما دور نبود اما مسائل دیگری باعث شد که این بازیکن به استقلال نیاید.»

 سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در انتها افزود: «با دو بازیکن بوسنیایی قرارداد امضا شده است و مربوط به زمانی بود که آقای نکونام در باشگاه نبودند. اگر آقای نکونام این دو بازیکن را تایید نکنند، آن ها را قرض خواهیم داد. در خصوص سیدحسین حسینی باید بگویم که استقلال به این بازیکن ادامه خواهد داد.»

 

مرتبط ها