کد خبر: 192836

پزشکیان:

حمایت از مقاومت با قدرت ادامه دارد

مسعود پزشکیان طی نامه‌ای به دبیرکل حزب‌الله لبنان نوشت که ایران همواره پشتیبان مقاومت مردم منطقه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی است.

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب در نامه‌ای به دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که حمایت از مقاومت با قدرت تداوم خواهد داشت.

 متن پیام مسعود پزشکیان به شرح زیر است:
«جناب آقای سیدحسن نصرالله
دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

با سلام و با تشکر فراوان، پیام ارزشمند و محبت‌آمیز جنابعالی در پی انتخاب اینجانب به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردم.
جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان مقاومت مردم منطقه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی بوده است. حمایت از مقاومت ریشه در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی داشته و با قدرت تداوم خواهد داشت. اطمینان دارم جنبش‌های مقاومت در منطقه اجازه نخواهند داد این رژیم به سیاست‌های جنگ‌افروزانه و جنایتکارانه خود علیه مردم مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه ادامه دهد.

از دعاهای خالصانه جنابعالی برای اینجانب سپاسگزارم و از خداوند متعال برای جنابعالی مزید عزت و سرافرازی، برای مردم لبنان سعادت و پیشرفت و برای مجاهدین قهرمان مقاومت نصرت الهی مسئلت می‌کنم.»

روز گذشته سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به رئیس‌جمهور منتخب ایران، پیروزی او در انتخابات را تبریک گفت و بیان کرد: «ما در حزب‌الله و جنبش‌های مقاومت، ایران را پشتوانه‌ای قوی و همیشگی برای مقاومت و مستضعفان می‌دانیم.»

مرتبط ها