کد خبر: 192632

۲ روز مانده به انتخابات؛

تیم پزشکیان خواستار برخورد با رسانه‌ها شد!

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان طی نامه‌ای از رؤسای محترم قوه قضائیه و ستاد انتخابات کشور و هم‌چنین دادستان محترم و سخنگوی محترم شورای نگهبان، در خصوص‌ مداخلات آشکار و نهان برخی «رسانه‌های حاکمیتی» شکایت کرد.

فرهیختگان آنلاین: رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه‌ای به رؤسای قوه قضائیه و ستاد انتخابات کشور و هم‌چنین دادستان و سخنگوی شورای نگهبان، با انتقاد از آنچه «مداخلات آشکار و نهان برخی رسانه‌ها» علیه این نامزد انتخابات و «تبلیغ به نفع رقیب» عنوان کرده است، خواستار پیگیری قضایی شد.

عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در نامه‌ای خطاب به مقامات عالی قضایی و انتخاباتی خواستار برخورد به دلیل مداخلات آشکار و نهان برخی رسانه‌های حاکمیتی و نظامی از جمله روزنامه‌های کیهان، جوان و فرهیختگان و خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و دانشجو علیه دکتر پزشکیان و تبلیغ به نفع دکتر جلیلی شد.

در بخشی از این نامه ضمن اشاره به مفاد قانونی مبنی بر ممنوعیت هرگونه فعالیت تبلیغی یا ضد آن  توسط موسسات و نهاد‌های دولتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند آماده است: هیچگونه نظارتی بر تخلفات عیان رسانه‌های حاکمیتی و نظامی وجود ندارد و قانون در منظر افکار عمومی در حال شرحه شرحه شدن است.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در پایان یاداور شده است: آنچه وظیفه دستگاه‌ها و ناظران قانونی است بررسی و جلوگیری سریع این نوع تخلفات عیان است. بدیهی است پیگیری قضایی این تخلفات از وظایف از وظایف اولیه نهادهای متولی در این خصوص است.

نکته عجیب اینجاست که ستاد مسعود پزشکیان هنوز به‌عنوان دولت مستقر نشده، برخورد قهری با رسانه‌ها را آغاز کرده است.

مرتبط ها