کد خبر: 192492

پیشنهادهای غیرواقعی برای افزایش فشار هواداری؛

ترفند عجیب ایجنت‌ها برای گران‌فروشی در بازار نقل و انتقالات

طبق شنیده‌ها افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان در بازار نقل و انتقالات برای فصل جدید به‌نوعی بازار را به هم ریخته و باعث سرگیجه تیم‌هایی شده که به دنبال تقویت خود و خرید این بازیکنان هستند. 

فرهیختگان: پیش‌فصل فوتبال ایران برای آغاز دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر در حالی طی روزهای پیش رو برای تیم‌های مختلف استارت می‌خورد که همچنان تیم‌ها در تکاپو هستند تا با جذب بازیکنان مدنظر کادرهای فنی خود، بهترین نسخه خود را روانه رقابت‌ها کنند.

برهمین اساس این تلاش در حالی از سوی باشگاه‌ها ادامه دارد که طبق شنیده‌ها افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان در بازار نقل و انتقالات برای فصل جدید به‌نوعی بازار را به هم ریخته و باعث سرگیجه تیم‌هایی شده که به دنبال تقویت خود و خرید این بازیکنان هستند. 

در این بین اما می‌توان به ترفند عجیب و البته تکراری ایجنت‌ها برای افزایش قیمت‌ها و برهم زدن فضای حاکم بر نقل و انتقالات اشاره کرد مبنی‌بر اینکه آنها با لینک کردن غیرواقعی گزینه‌های خود به باشگاه‌های بعضا پرطرفدار فوتبال ایران، روی موج فشار هواداری این باشگاه‌ها حساب کرده تا از این طریق بتوانند با چندبرابر کردن قیمت آنها با بازارگرمی به هدف اصلی خود برسند. 

نکته قابل توجه اینکه این ترفند از دیرباز در بین ایجنت‌های فصل نقل و انتقالات رواج داشته این در حالی است با توجه به تعداد اندک پدیده‌ها و بازیکنان کارآمد و قابل در فصل گذشته، حالا فعالیت ایجنت‌ها برای موج‌سواری روی این ترفند چندبرابر شده تا آنها بتوانند در فضایی که کمتر شاهد ستاره‌ها هستیم، از قبال همین ستاره‌های موجود سود چندبرابری به جیب بزنند. 

مرتبط ها