کد خبر: 192169

هلند دوئل با لهستان را برد؛

پیروزی انگلیس مقابل صربستان با تک گل بلینگهام

در روز سوم رقابت‌های فوتبال یورو 2024 تیم‌های هلند و انگلیس مقابل حریفان به برتری رسیدند و دانمارک در جدال با اسلوونی متوقف شد.

فرهیختگان آنلاین: روز سوم رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۴ با پیروزی تیم‌های مدعی هلند و انگلیس پیگیری شد.

ر اولین دیدار گروه سوم رقابت های یورو ۲۰۲۴ و در ورزشگاه شهر اشتوتگارت آلمان دو تیم اسلوونی و دانمارک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. در نیمه اول این دیدار کریستین اریکسن هافبک باتجربه تیم ملی دانمارک و باشگاه منچستریونایتد انگلیس موفق شد در دقیقه ۱۷ دروازه یان اوبلاک را باز کند و دانمارک با نتیجه ۱-۰ از حریف پیش بیفتد و این بازیکن خاطره تلخ دوره قبلی را به دست فراموشی بسپارد و در نهایت نتیجه در پایان نیمه اول با حساب ۱-۰ به سود شاگردان کسپر هیولماند به پایان رسید.

 

در اولین بازی در گروه D رقابت های یورو 2024، تیم ملی هلند و تیم ملی لهستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی هلند موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را در گام اول به دست بیاورد. در این بازی تیم ملی لهستان موفق شد گل اول را به ثمر برساند اما هلندی ها در ادامه بازی توانستند کار را در دست بگیرند و در نهایت با زدن دو گل، بازی را با نتیجه دو بر یک ببرند.

 

در چارچوب دومین دیدار از گروه D مسابقات یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه شالکه، تیم‌های فوتبال صربستان و انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر انگلیس به پایان رسید. جود بلینگهام در دقیقه ۱۳ تک گل انگلیس را به ثمر رساند.

 

انگلیس با این برد ۳ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. دانمارک و اسلوونی با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند و صرب‌ها در قعرجدول جای گرفته‌اند.

مرتبط ها