کد خبر: 192135

در برنامه «با مردم»؛

قالیباف: تحول نیاز به مدیر قوی دارد

محمدباقر قالیباف، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه«با مردم»به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت.

محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعداز ظهر شنبه -۲۶خردادماه - در برنامه« با مردم» اظهار داشت: «ما ۸ سال جنگ تحمیلی را در یک نبرد نابرابرانه پشت سر گذاشتیم و ۳۵ سال دیگر را در جنگ نیابتی در فشارهای جنگ شناختی و در رأس آن در یک تحریم ظالمانه اقتصادی گذراندیم.»

وی ادامه داد: «ایران عزیز و قوی ما با قدرت کسب کرده، ایده مقاومت و عمل به وعده صادق و جغرافیای سیاسی منحصر به فرد منطقه‌ای و جهانی یک بازیگر اصلی در صحنه منطقه و بین المللی است. امروز می‌توان با افتخار گفت که ایران سربلند از رویکرد حفظ بقا عبور کرده و به بلوغ رسیده و می‌توانیم در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت را به سمت پیشرفت و در حقیقت از پایایی به سمت پویایی برسیم.»

قالیباف افزود: «ایمان ، باور، جوهر و دلدادگی به کار، رمز تحول است. بزرگ‌ترین ضعف در یک کشور تردید و بلاتکلیفی است، وقتی اراده محکم باشد و تردید نباشد همه ابزار تحول را ایجاد می کند که این در گروی مدیر قوی است. در مجلس یازدهم وعده دادیم مجلس برای خیزش اقتصادی آماده است که به وعده مان عمل کردیم و گزارش هم دادیم. از نظر ما تصویب قوانین برای تحول کفایت نمی‌کند و باید اجرایی شود ، مدیریت قوی است که می تواند این تحول را با تلاش و مجاهدت ایجاد کند.»

 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: «در مجلس یازدهم وعده دادیم مجلس برای خیزش اقتصادی آماده است که به وعده مان عمل کردیم و گزارش هم دادیم. از نظر ما تصویب قوانین برای تحول کفایت نمی‌کند و باید اجرایی شود ، مدیریت قوی است که می تواند این تحول را با تلاش و مجاهدت ایجاد کند.»

وی تاکید کرد: «مردم از حرف خسته‌اند ولی به شما قول می دهم که اینها را می گویم که با کمک شما حل کنیم. امروز همه رنج می بریم از گرانی و‌تورم شرمنده‌ایم .در دولت جهاردهم که دولت خدمت و پیشرفت است برنامه داریم.»

 

قالیباف اظهار کرد: «در یک نقطه تاریخی و لحظه مهم و‌اساسی برای تصمیم بزرگ هستیم. انتخاب و تصمیم شماست که اقتصاد تحول ایجاد می‌کند. آینده فرزندانمان و‌عزت ملت مان و تحول نیاز به مدیر قوی دارد. رییس قوه مجریه  باید برنامه‌ریزی و هماهنگی های لازم را برای تحول داشته باشد و نقش وی بی نظیر است.  آیا برای تحول مشکل مان برنامه یا نبود امکانات است؟ اگر مشکل برنامه بود که ما شش برنامه داشتیم که کمتر از سی درصد اجرایی شدند. امکانات بود ولی مدیر قوی نبود.»

 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین افزود: «امیدواریم برنامه هفتم برنامه ای باشد که مردم سال به سال ببیند و امیدوار شوند که آینده روشنی دارند. خودم را همانند گذشته متعهد می دانم  و با اعتقاد و قدرت اجازه نمی دهم نابسامانی ها  تکرار شود. مدیر قوی با نقش دادن به مردم و‌نخگبان می تواند برنامه هایش را جلو ببرد و تصمییم های های خلق الساعه  در زندگی مردم باعث فرار سرمایه و نابسامانی  در عرصه اقتصادی  می شود. اساس رقابت رعایت اخلاق است واز دوستان خود در جبهه انقلاب می خواهم که در عرصه رقابت  به وحدت برسیم  که به موفقیت برسیم. ‌باید بعد از هشت تیر با هم کار کنیم که به موفقیت  بزرگ برسیم این ما هستیم که باید در گام دوم انقلاب با توقعی که رهبری از ما دارند کار کنیم تا بتوانیم بدرخشیم.»

مرتبط ها