کد خبر: 191728

در حمایت از مقاومت غزه انجام شد؛

«جولان»، زیر باران موشکی «حزب‌الله» + فیلم

حزب‌الله لبنان تعداد زیادی موشک به منطقه کتسرین در جولان اشغالی شلیک کرد که باعث حریق گسترده در این منطقه شده است.

حزب‌الله لبنان که صبح امروز نیز حملات سنگینی را علیه مواضع اشغالگران صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و بلندی‌های جولان انجام داده بود، بعدازظهر نیز چندین پایگاه و مقر نظامی صهیونیست‌ها را در نهاریا و عکا هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان تعداد زیادی موشک به منطقه کتسرین در جولان اشغالی شلیک کرد و در این منطقه آتش‌سوزی‌های گسترده‌ای رخ داده است. تلویزیون رژیم صهیونیستی هم ضمن تایید این خبر گزارش داد که ۱۰ فروند موشک از خاک لبنان شلیک شده و در نقاط مختلف جولان آتش‌سوزی شده است. پس از انتشار این خبر، حزب‌الله لبنان اعلام کرد مرکز فرماندهی لشکر ۲۱۰ جولان را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

 

امروز همچنین مرکز اسرائیلی ألما اعلام کرد که در ماه می ۲۰۲۴، حزب‌الله لبنان ۳۲۵ حمله علیه مواضع ارتش و شهرک‌ها در شمال فلسطین اشغالی و بلندی‌های جولان انجام داده است . به این ترتیب بیشترین حملات حزب الله علیه اسرائیل از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در اکتبر ۲۰۲۳ رقم خورده است. 

 

حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است. حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

 

مرتبط ها