کد خبر: 191569

لیگ برتر در پایان هفته ۲۹؛

همه چیز به بازی آخر کشیده شد

بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی هفته بیست و نهم خود را پشت سر گذاشت که دو تیم استقلال و پرسپولیس با بردن گل گهر و شمس آذر تعیین تکلیف قهرمان را به هفته آخر کشاندند.

هفته بیست و نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه ۸ خرداد با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدار‌ها استقلال در ورزشگاه آزادی یک بر صفر گل گهر سیرجان را شکست داد و پرسپولیس در قزوین ۳ بر یک شمس آذر را از پیش رو برداشت تا تکلیف قهرمان در هفته آخر مشخص شود.

در پایان هفته بیست و نهم تیم فوتبال صنعت نفت با شکست برابر ذوب آهن سقوطش به دسته اول را قطعی کرد تا دومین تیم از بین تیم‌های پیکان، استقلال خوزستان و فولاد مشخص شود.

فولاد ۲ - پیکان ۲

تیم فولاد خوزستان و پیکان تهران در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲-۲ مساوی خاتمه پیدا کرد. گل های بازی توسط  لوکاس کاندیدو(۴۰) و حمید بوحمدان(۴۹) برای فولاد، حامد پاکدل(۲۶) و علی قربانی(۹۰+۸) برای پیکان به ثمر رسید.

هوادار صفر - نساجی ۵

نساجی مازندران و هوادار به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۵ گله شاگردان ساکت الهامی در مقابل بازیکنان بنفش مسعود شجاعی همراه شد. گل ها توسط امیرمحمد هوشمند(۳۸)، محمدرضا آزادی(۶۲)، فرزاد زامهران(۶۷)، محمدعباس زاده(۷۴)، مهرداد عبدی(۸۲) به ثمر رسید.

آلومینیوم صفر - سپاهان یک

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید. تک گل این دیدار را کاوه رضایی در دقیقه ۲۴ روی پاس امید نورافکن برای سپاهان به ثمر رساند.

 مس رفسنجان ۲ - استقلال خوزستان ۳

فوتبال مس رفسنجان و استقلال خوزستان از ساعت ۲۰ عصر سه‌شنبه در هفته ۲۹ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور پیگیری شد که شاگردان سیروس پورموسوی موفق شدند سه امتیاز حساس این بازی خارج از خانه را از دل رفسنجان بیرون بکشند.

 تراکتور ۳ - ملوان یک

دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام (ره) برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک تراکتور به پایان رسید. شاگردان مهدی تارتار موفق شدند در دقیقه ۱۵ گل اول را به ثمر برسانند. ارسال ابوذر صفرزاده در محوطه جریمه با ضربه سر محمدرضا سلیمانی دور از دستان حسین پورحمیدی وارد دروازه تراکتور شد.

 ذوب آهن ۲ - صنعت نفت یک

صنعت نفت آبادان با قبول شکست دو بر یک مقابل شاگردان محمد ربیعی در ورزشگاه فولاد شهر به اولین تیمی تبدیل شد که قطعا به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.

مرتبط ها