کد خبر: 191188

سید حسن نصرالله خطاب به رهبر انقلاب:

چشم امید همه مظلومان به رهبری حکیمانه شماست

دبیرکل حزب الله لبنان شهادت رئیس جمهور ایران، وزیر امور خارجه و همراهانش را به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

متن کامل پیام دبیرکل حزب الله لبنان به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله، رهبر و امام، سیدعلی خامنه‌ای (دام‌ظله‌الوارف)
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

من گرم‌ترین تسلیت‌ها و هم‌دردی‌ها را از سوی حزب‌الله و مجاهدان، خانواده‌های شهید و جانباز و همه‌ٔ هواداران مقاومت لبنان به مناسبت شهادت این گروه از سران نیکوکار و در صدر آنان حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مجاهد، خدمتگزار و وفادار جمهوری اسلامی و وزیر خارجه‌اش، برادر عزیز دکتر حسین امیرعبداللهیان، پرچم‌دار دفاع از مقاومت در همه‌ٔ محافل بین‌المللی و حضرت آیت‌الله آل‌هاشم، نماینده‌ٔ حضرتعالی در آذربایجان شرقی و استاندار آن، جناب رحمتی و همراهانشان خدمت شما ابراز می‌کنم.
 ما در همه‌ٔ احساسات و پیامدهای از دست دادن این سران بزرگوار در این مرحله‌ٔ حساس که شما در حال رهبری امت اسلامی در نبرد سختش با استکبار، هژمونی و اشغال اماکن مقدس، کشورها و ملت‌هایمان از سوی نیروهای آمریکایی صهیونیستی هستید، با شما هم‌دردیم.
 ما و همه‌ٔ ستم‌دیدگان، مقاومان و مجاهدان راه حق سراسر عزاداریم و به وجود پربرکت و رهبری حکیمانه و استوار و شجاعانه‌ٔ شما امیدوار.
 از خداوند متعال می‌خواهم بر عمر شریف شما بیافزاید و قلب پاک شما را در تحمل درد از دست دادن این سران وفادار و مخلص یاری نماید و ان‌شاء‌الله با صبر و تسلّا و اجر عظیم و شادی و پیروزی نزدیک بر خانواده‌های گرامی و شریف ایشان و ملت عزیز و بزرگ ایران و همه‌ٔ مسئولان محترم جمهوری اسلامی منت گذارد و همه‌ٔ این شهیدان برگزیده را غریق رحمت واسعه‌ٔ خویش و هم‌نشین سرورانمان رسول الله و خاندان پاک ایشان صلوات‌الله‌علیهم‌أجمعین گرداند.

مرتبط ها