کد خبر: 189964

ادعای صداوسیما در پوشش رسانه‌ای پاسخ ایران به اسرائیل؛

جبلی: جریان‌ساز شدیم!

رئیس صداوسیما گفت: روایت اول و سرعت عمل رسانه ملی در حادثه روز جمعه صبح حتما باعث تغییر معادلات رسانه‌ای که همیشه رژیم روی آن سوار بود شده و جریان‌سازی این‌بار با محوریت ما اتفاق افتاده است.

پیمان جبلی، رئیس صداوسیما در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: رسانه ملی از لحظات ابتدایی عملیات وعده صادق پوشش بسیار گسترده‌ای ترتیب داده بود و اطلاع‌رسانی را از همان زمان آغاز کرد. پوشش زنده خبری ما تا ۱۴ ساعت ادامه داشت و بعد از آن در قالب تحلیل و میزگرد به این عملیات پرداختیم.

 

او در ادامه افزود: این دستاورد را به یک دستاورد ثابت و ماندگار در افکار عمومی و بین مردم عزیزمان تبدیل کردیم. در عملیات تحقیرآمیز و شکست‌خورده رژیم صهیونیستی، رسانه ملی به‌موقع اقدام به اطلاع‌رسانی کرد؛ در واقع روایت اولی که رسانه ملی در حادثه اصفهان به دست گرفت باعث این شد که حتی در داخل رژیم بین وزرای کابینه صهیونیست‌ها درگیری لفظی اتفاق بیفتد.

رئیس صداوسیما درباره عملکرد این سازمان در پوشش رسانه‌ای پاسخ ایران به اسرائیل گفت: به‌نظر می‌رسد روایت اول و سرعت عمل رسانه ملی در حادثه روز جمعه صبح حتما باعث تغییر معادلات رسانه‌ای که همیشه رژیم صهیونیستی روی آن سوار بود شده و جریان‌سازی اینبار با محوریت ما اتفاق افتاده است. ما حتما دست به تولید مستندها، برنامه‌های تحلیلی و ان‌شاءالله اگر بتوانیم برنامه‌های نمایشی درخصوص  عملیات وعده صادق و دستاوردهای آن خواهیم زد.

پیش از این در فرهیختگان به اهمیت کار رسانه‌ای پیرامون پاسخ‌های نظامی ایران به رژیم جعلی و ضعف صداوسیما و رسانه‌های داخلی در این موضوع پرداخته بودیم.

مرتبط ها