کد خبر: 189929

ستاره به اردو نمی‌روند؛

موج انصراف والیبالیست‌ها از حضور در تیم ملی!

آخرین اخبار از عدم تمایل ملی‌پوشان باسابقه تیم ملی والیبال کشورمان نسبت به حضور در جدیدترین اردوی تیم ملی برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ حکایت دارد.

طی روزهای اخیر اخبار رسمی و غیررسمی از عدم تمایل ملی‌پوشان باسابقه تیم ملی والیبال کشورمان نسبت به حضور در جدیدترین اردوی تیم ملی زیرنظر پیمان اکبری و سپس موریس موتاپائز برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ حکایت دارند. ابتدا سیدمحمد موسوی، کاپیتان باسابقه تیم ملی والیبال از عدم تمایل برای حضور در اردوی تیم ملی خبر داد. سپس محمد فلاح، سرعتی‌زن تیم ملی که به اردو هم دعوت شده بود در صفحه شخصی خود اعلام کرد به دلیل آسیب دیدگی شخصی امکان حضور در اردو را نخواهد داشت. امروز هم محمد مرندی، لیبرویی که دو بار در المپیک شرکت کرده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به علت مصدومیت از حضور در اردوی تیم ملی سر باز زد. در این بین حضور قطعی امیر غفور هم در تیم ملی والیبال مشخص نیست.

گفتنی است؛  تیم ملی والیبال ایران در خردادماه سال جاری در نخستین چالش بزرگ خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال حضور پیدا خواهد کرد. این مسابقات به عنوان آخرین آوردگاه برای صعود به المپیک پاریس محسوب می‌شود و به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است. «موریس موتا پائز» سرمربی برزیلی- فرانسوی ایران بامداد روز چهارشنبه به ایران می‌آید تا رسماً کار خود را برای حضور در لیگ ملت‌ها با تیم ملی والیبال ایران آغاز کند. اما باید دید انصراف ستاره‌ها از تیم ملی در آستانه رقابت‌هایی به اهمیت کسب سهمیه المپیک چه سرانجامی خواهد داشت. بدون‌شک، تیم ملی برای ممکن کردن غیرممکن‌ها در لیگ ملت‌ها به همۀ ابزارش نیاز دارد.

مرتبط ها