کد خبر: 189858

حالِ خوش گاندوها با ربیعی؛

سپاهان با پیروزی به پرسپولیس رسید

در دیدارهای پایانی هفته بیست‌وچهارم رقابت‌‌های لیگ برتر، سپاهان و ذوب‌آهن برابر ملوان و آلومینیوم به پیروزی رسیدند.

فرهیختگان آنلاین: هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری دو بازی پیگیری شد؛ در انزلی، ملوان میزبان سپاهان بود و در فولادشهر، ذوب‌آهن برابر آلومینیوم قرار گرفت که هر دو دیدار با پیروزی نمایندگان اصفهان به پایان رسید.

در جدال جذاب ملوان و سپاهان، شاگردان مهدی تارتار که از حضور پرشور هواداران‌شان در ورزشگاه سیروس قایقران بهره‌مند بودند، در دقیقه ۱۱ با گل محمدرضا سلیمانی از حریف خود پیش افتادند تا نیمه اول با برتری انزلی‌چی‌ها به پایان برسد. نیمه دوم اما شرایط متفاوت بود و طلایی‌پوشان نمایش بهتری نسبت به میزبان داشتند و در دقیقه ۵۳ شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی گل تساوی‌بخش تیمش را زد و در دقیقه ۷۳ با گلزنی مجدد، عامل برتری طلایی‌پوشان در نتیجه شد تا سپاهانی‌ها با بردی روحیه‌بخش به دیدار حساس پرسپولیس برسند. سپاهان با پیروزی در بازی امروز ۴۵ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ برتر تثبیت کرد. ملوان بندر انزلی نیز ۳۹ امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند.

 در دیگر بازی امروز، شاهد جدال ذوب‌آهن و آلومینیوم بودیم؛ این دیدار در حالی تا دقیقه ۹۰ بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد که در اوقات اضافی بازی تعویض‌های محمد ربیعی برای گاندوها کارساز شد و در دقیقه ۹۰+۲ فردین نجفی و در دقیقه ۹۰+۸ محمد جواد محمدی گل‌های برتری سبزپوشان را به ثمر رساندند. با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان ۳۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم اراک نیز با ۳۰ امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت.

 

مرتبط ها