کد خبر: 189785

حاشیه‌سازی در بدترین زمان ممکن؛

برخی مدیران سابق همچنان به‌ضرر استقلال کار می‌کنند

علیرضا خانی، عضو سابق هیات‌مدیره استقلال به‌تازگی در مصاحبه‌ای مدعی شده: «زمانی که در هیات‌مدیره باشگاه استقلال بودم هرگز افضلی را در جلسات ندیدم. این درحالی بود که جناب افضلی رئیس هیات‌مدیره بودند. باعث تعجب بود که ایشان هیچ وقت در جلسات حضور نداشتند.»

فرهیختگان: دعوای مدیران سابق و فعلی استقلال به‌نظر می‌رسد تمامی نداشته باشد. در سال‌های اخیر و در زمان‌هایی که این باشگاه به‌دنبال آرامش بوده تا بتواند در سایه آن به موفقیت برسد، همواره مدیران مستعفی یا برکنارشده استقلالی در بدترین زمان ممکن وارد بازی‌ها و جاروجنجال‌های رسانه‌ای شده‌اند تا در حساس‌ترین مقطع- و بیشتر در برهه‌های زمانی پایانی فصل- با هدف پاسخ دادن به یکدیگر و راه انداختن دعواهای رسانه‌ای، استقلال را از هدف اصلی خود برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی دور کنند. در تازه‌ترین اتفاق و دعوای مدیران سابق و فعلی این باشگاه علیرضا خانی، عضو سابق هیات‌مدیره استقلال به‌تازگی در مصاحبه‌ای مدعی شده: «زمانی که در هیات‌مدیره باشگاه استقلال بودم هرگز افضلی را در جلسات ندیدم. این درحالی بود که جناب افضلی رئیس هیات‌مدیره بودند. باعث تعجب بود که ایشان هیچ وقت در جلسات حضور نداشتند.»

این درحالی است که خانی- که در ابتدای فصل با چند مصاحبه علیه جواد نکونام و کیانوش رحمتی آغاز‌کننده درگیری‌های مدیریتی و کادرفنی بود- حال مدعی شده افضلی در جلسات هیات‌مدیره شرکت نمی‌کرد. طبق اطلاعات به‌دست آمده افضلی فقط در دو جلسه‌ای که خانی قصد کسب آرای اعضای هیات‌مدیره برای اخراج نکونام را داشت، غایب بوده و حتی به خانی نیز تاکید می‌شود که از تشکیل جلسه برای اخراج نکونام منصرف شود.

مدیرانی که جز ضرر عایدی دیگری ندارند

همچنین خانی بعد از آنکه امکانات باشگاه ازجمله ماشین و سیم‌کارت متعلق به باشگاه در زمانی که وی به‌عنوان عضو هیات‌مدیره همچنان روی کار بود، از وی پس‌گرفته شد؛ دچار اختلافات عدیده‌ای با مدیران استقلال شد و عجیب اینکه وی از این مقطع به بعد سعی کرد خود را به سرمربی تیم و اطرافیانش نزدیک کند. البته اتفاقات عجیب رخ داده در زمان حضور خانی فقط به مصاحبه‌های جنجالی گاه‌وبی‌گاه وی خلاصه نشده و در این خصوص حتی شنیده می‌شود این چهره در از دست رفتن یکی از اسپانسرهای بزرگی که در ابتدای فصل قصد داشت با استقلال قرارداد امضا کند نیز نقش داشته است. بنابراین شاید به این دسته از مدیران استقلالی مثل خانی یا حتی سایرینی که به‌جز بدهی‌های گزاف مالی، مذاکرات بی‌ثمر در پیش‌فصل و همچنین برباد دادن املاک باشگاه به‌عنوان وثیقه‌های بانکی هیچ عایدی دیگری نداشته و همچنین در پرونده‌های مرتبط با سانتاکلارا و محمد محبی و حتی آمانوف با بی‌تدبیری میلیاردها تومان ضرر به استقلال زده‌اند باید گفت حالا که استقلال برای قهرمانی به آرامش نیاز دارد بهتر است از چنین مصاحبه‌هایی دست بردارید. نفراتی که وقتی مسئولیت داشتند چندان مفید نبودند، بهتر است در شرایط حساس کنونی کمتر برای این باشگاه حاشیه‌سازی کنند. 

مرتبط ها