کد خبر: 17074

در راستای حمایت از شعار سال صورت می‌گیرد

برنامه ریزی ویژه ناجا برای حمایت از کالا‌های ایرانی

فرمانده ناجا گفت: ناجا برنامه ریزی ویژه‌ای برای حمایت از تولید کالای ایرانی در دستور کار قرار داده است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، سردار حسین اشتری امروز در مشهد در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی افزود: امنیت سرمایه گذاران بر عهده نیروی انتظامی است و ما در کنار سرمایه گذاران هستیم و برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور ستاد مبارزه با کالای قاچاق تقویت خواهد شد.

فرمانده ناجا همچنین به اقدامات نوروزی نیروی انتظامی پرداخت و خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفند ماه سال ۹۶ تاکنون مجموعه نیرو‌های ناجا آماده باش بوده اند و با اقدامات خوبی که همکاران بنده در سراسر کشور انجام داده اند شاهد امنیت و آرامش بسیار خوبی در جاده‌ها و شهر‌های مختلف بوده ایم.

سردار اشتری گفت: در خراسان رضوی هم ایستگاه‌های نوروزی پلیس در گوشه و کنار شهر‌های مختلف دایر شده است که باعث افزایش امنیت و آرامش مسافران نوروزی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با حضور نیرو‌های انتظامی در مرزها، جاده‌ها و روستاها، پارسال کشف مواد مخدر ۱۴ درصد نسبت به سال ۹۵ افزایش داشته است که حدود ۷۰ درصد از کشف مواد مخدر مربوط به مرز‌های شرقی کشور بوده است.

فرمانده ناجا گفت: در راستای حمایت از شعار سال و با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی، ناجا برنامه ریزی ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده است.